El passat dissabte 16 de maig es va celebrar a València l’Interfòrums 2026, una jornada centrada en «La convivència i el benestar als centres educatius». L’acte va tenir lloc a l’IES Distrito Marítim de València, on ens va acollir la seva directora, M. José Martínez, que és també la presidentaContinue Reading

El proper dissabte 16 de maig es farà la trocada interfòrums organitzada pels companys del FEAE de la Comunitat Valenciana on els acompanyarem els FÒRUMS d’Aragó, Illes Balears i Catalunya. El tema de la jornada és “La convivència i el benestar en els centres educatius“ Si us animeu a venirContinue Reading

El nostre company Xavier Chavarria -alter ego de Glòria Prats-, molts anys vinculat al FEAEC, fa la presentació d’un llibre que que ben segur que si heu llegit algun relat del seu bloc us vindran ganes d’escoltar en directe la seva visió de la vida, de l’educació, dels moments queContinue Reading